Belka
Piątek, 26 Kwietnia 2024   imieniny: Maria, Marcelina, Marzena
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

Długopisy reklamowe - przegląd najpopularniejszych model

Data publikacji: 2019-07-04, Data modyfikacji: 2019-07-06
A A AWydrukDrukuj  
 
Jakie gadżety sprawdzają się najlepiej w szeroko pojętej promocji? Bez względu na to, w jakiej branży i na jakim rynku działasz, długopisy reklamowe są zawsze dobrym rozwiązaniem. Pytanie więc nie, czy je zamówić, ale jaki model wybrać. A to może być spory dylemat, ponieważ odmian przyborów piśmienniczych z nadrukiem jest wiele. Poznaj je bliżej i zobacz, co możesz wybrać. Długopis reklamowy to jeden z najstarszych i najlepiej znanych gadżetów promocyjnych. Pierwsze akcesoria tego typu pojawiły się na polskim rynku jeszcze w latach 90-tych, a dzisiaj nie sposób wyobrazić sobie promocji marki bez ich udziału. Warto jednak pamiętać, że z uwagi na popularność, wzrosła także różnorodność tych przyborów piśmienniczych. A co za tym idzie – inne wybierzesz, gdy planujesz szeroko zakrojoną kampanię masową, a inne, kiedy szukasz eleganckich upominków dla kontrahentów. Jakie długopisy reklamowe są dostępne? Doświadczone firmy produkujące gadżety promocyjne, w tym OpenPrint.pl, oferują długopisy reklamowe w wielu wersjach. Oto najpopularniejsze modele. Plastikowe długopisy Najtańsze i najprostsze do wykonania, co nie oznacza, że „gorsze”. Wręcz przeciwnie. Jeśli zamówisz takie z gumowym uchwytem, staną się praktycznym akcesorium piśmienniczym, po które potencjalni klienci sięgną bez wahania. Wybierz model w odpowiedniej barwie, spójnej z Twoim systemem identyfikacji wizualnej, a efekt promocyjny będzie zgodny z założeniami. Przy okazji pojedyncza sztuka kosztuje bardzo niewiele, więc możesz zamówić większą partię i rozdawać je masowo. Długopisy ekologiczne Coraz modniejszy trend w ostatnich latach – z uwagi na rosnącą świadomość ekologiczną społeczeństwa. Wybierając model biodegradowalny, promujesz swoją markę jako odpowiedzialną społecznie i środowiskowo. Dlatego zwłaszcza jeśli „bycie eko” jest ważnym elementem Twojej strategii promocyjnej – warto w nie zainwestować. Długopisy ABS Na pierwszy rzut oka przypominają metalowe, ale… są od nich nieco tańsze. Zyskujesz więc bardziej prestiżowy gadżet reklamowy, a jednocześnie łączysz dobry wizerunek z korzystną ceną. Ciekawą opcją są modele, które zostały wyposażone w końcówkę do obsługi ekranów dotykowych. Długopisy aluminiowe Prezentują się bardziej elegancko i wyróżniają się wysoką wytrzymałością. Dobrze sprawdzą się zarówno przy mniejszych kampaniach masowych, np. na targach branżowych, jak i w komunikacji z kontrahentami. Możesz je wykorzystać jako jeden z elementów pakietu wręczanego po podpisaniu umowy. Długopisy z oprawą z metalu i skóry To bardziej ekskluzywna propozycja, na którą warto postawić w komunikacji promocyjnej na wyższym poziomie. Elegancki zestaw przyborów w skórzanej oprawie będzie świetnie się prezentował np. jako nagroda w konkursie, którego marka jest sponsorem. Warto też pomyśleć o jego wręczeniu ważnemu kontrahentowi. Długopisy „specjalne”, czyli jakie? Wymienione powyżej kategorie długopisów reklamowych nadal są bardzo ogólne, a producenci akcesoriów tego typu oferują wiele wariantów. Jeśli szukasz czegoś nietypowego, możesz się przyjrzeć np.: kilkukolorowym długopisom – a więc takim, w których jest więcej niż jeden wkład do wyboru, długopisów z podstawką i łańcuszkiem – to świetna opcja na biurko na stanowisku obsługi klienta, długopisy ze wskaźnikiem laserowym – idealne dla kontrahentów, którym taki gadżet przyda się podczas prezentacji biznesowych, długopisy dwustronne, których jedna końcówka jest zakreślacze, kompletom akcesoriów piśmienniczych w eleganckim (również opatrzonym Twoim logo) etui. Niezależnie od tego, jakie są Twoje cele promocyjne i budżet kampanii, bez trudu dobierzesz odpowiednie długopisy reklamowe.

Pełna treść wiadomości na: bloog.pl/?p=1062
wschowatuzyjemy.bloog.pl, Źródło artykułu: wschowatuzyjemy.bloog.pl
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Dodaj artykuł
Najnowsze komentarze
 
    Kreska
     




    Brak sond
     
    Newsletter
    Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
     
     
    wschowski

    Powiat wschowski - siedzibą jest Wschowa. Powiat znajduje się w województwie lubuskim, w zachodniej Polsce. Powierzchnia 624 km² czyni go najmniejszym powiatem województwa. Dysponuje on także najniższym budżetem wśród wszystkich powiatów województwa lubuskiego. Gminy zaliczające się do powiatu to: Sława, Szlichtyngowa, Wschowa.

    Dostać się tu można, wjeżdżając na drogę krajową 12 lub wojewódzką 324, 305, 278, 316, 318, 325 albo 319.

    Jest to teren atrakcyjny dla turystów. Wszystko z powodu jezior i zabytków. Warto zwiedzić miasto Wschowa, a także Sława. W tym drugim znajduje się kościół św. Michała Archanioła, a w nim zabytkowa ambona z XVII w. Do dyspozycji mieszkańców i turystów oddano także znakowane trasy rowerowe, co jednocześnie pozwala na aktywność i zobaczenie miejsc wartych uwagi.    

     

    Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola